O Ayatsu
Povijest Španjolske tvornice Ayats je počela davne 1905.g. kada je Juan Ayats sagradio prvu drvenu karoseriju u Arbuciesu, gradiću u planinama okruženom šumom, počevši ono što je moralo postati TRADICIJA. Ona traje i danas, nakon više od 110 godina.Danas u 21. Stoljeću suočili smo se s novim ciljem, da se natječemo na globalnom Evropskom tržištu. Stoga nudimo kvalitetan proizvod apsolutno prilagođen zahtjevu kupaca, a uz uvijek konkuretne cijene. Stotine prodanih vozila diljem Evrope i naši zadovoljni kupci naša su najbolja referenca.
Tehnički smo ponosni na proizvodnju i mogućnost dizajniranja vlastite šasije. Osim toga gradimo našu karoseriju s najnovijim materijalima i tehnologijama, sinonimom za kvalitetu i dug vijek trajanja. Naravno u skladu s očekivanjima naših kupaca u smislu pružanja usluge. Naša vozila pokrivaju širok raspon. U mogućnosti smo transportirati udobno 20-100 putnika ovisno o izvedbi vozila. Jedini smo španjolski proizvođač dvokatnih (double decker) autobusa.
-
2004.
Povećana potražnja nije dovela do promjena u proizvodnoj strategiji. Mi nastavljamo vjerovati u individualnu proizvodnju naših vozila – za određenog kupca, u proizodnim procesima baziranima na obrtima, rub- rezanju, vlastitoj proizvodnji i završnoj obradi. Danas je u strukturu menadžera AYATS-a uključena cijela obitelj Vila. Tvornice su na površini od 40.000 m2, s godišnjom prizvodnjom oko 450 jedinica.Uspjeh Carrocerias AYATS se temelji na entuzijazmu, trudu i top kvaliteti proizvoda.
-
2000.
Nove tvornice su otvorene u Tetouanu i Toni. AYATS je decentalizirao svoj menadžment da bi procesi bili brži i da se prilagode utjecaju na tržište. Jedan autobus dnevno ostavio je mogućnost odjelima za kombiniranje u tri tvornice. Autobusi su se prozvedili za različite zemlje kao što su Egipat, Izrael, Grčka ili UK. Marti Pages je menadžer prodaje i marktinga AYATS-ovih vozila. Međunarodni sajmovi i trud tima menadžera doveli su do velikog povećanja broja proizvedenih jedinica.
-
1992.
AYATS-ova vozila postaju španjolski lider na Evropskom tržištu, Bliskom Istoku i Sjevernoj Africi. Veći prostor je neophodan za sve narudžbe, tako da je sagrađena nova tvornica na 20.000 m2 u Can Call u Arbuces-u. Dvjesto zaposlenika radilo je novoj tvornici, i godišnja proizvodnja je bila 200 jedinica. Tu su se proizvodili solo autobusi i katni autobusi. Poseban naglasak je stavljen na AYATS- ovu šasiju, koja je u tom trenutku bila lakša i čvršća od zahtjeva međunarodnih regulativa. Novi i raznolik bord direktora je formiran. Juan Vila Cumallas i Joan Garcia Ayats ( sin Remigio Garcias ) dolaze u upravni odbor.
-
1982.
Razbijen je državni monopol na prodaju šasija i to dozvoljava kompaniji politku za važan novi smjer. AYATS je bila jedina španjolska kompanija koja proizvodi i prodaje svoju šasiju. Kompanijina menadžerska struktura se mijenja. Jasna hijerarhijska organizacija se zamjenjuje bordom direktora. Joaquim Ayats je bio predsjednik, a Juan Vila Cumalls je povećao odgovornost kao generalni menadžer. Tako je dinamika menadžera kompanije bila optimizirana: oba su bila u administraciji prodaje i marketinga, i u svim linijama proizvodnje uključenim s inžinjerima i razvojnim procesima.Carrocerias AYATS stječe odličnu reputaciju tijekom tog perioda.
-
1977.
To je bila ozbiljna kriza i budućnost kompanije je bila ugrožena. Juan Vila Cumalls je bio poduzetan i veliki vizionar. Uspio je uz pomoć svog osoblja i poslovnih partnera oživiti kompaniju. AYATS ponovo postaje jedna od vodećih kompanija u ovom sektoru.
-
1969.
Joan Vila Care 1965 g. odlazi u mirovinu, a Juan Vila Cumalls ga zamjenjuje i postaje voditelj radionice a predsjednik postaje Joaquim Ayats. AYATS se jasno zalaže za strukturne inovacije svojih jedinica. Motor se pomaknuo na stražnji dio vozila. Ova promjena se može provesti korištenjem lakših i jačih materijala strukture. Počelo je veličanstveno razdoblje. Povećanjem visine karoserije stvorio je prostor za pohranu prtljage ispod vozila. Zamjenjeni tradicionalni krovni nosač doveo je do povećanja konfora u unutrašnjosti vozila , sigurnije vožnje i bolje vidljivosti iz vozila.
-
1955.
Ayats je odlučio da estetika svojih vozila bude prepoznatljiva u budućnosti. Intergrajrući elemente od kroma i velike prozore koje su ugradili u krov. Time su dobili novi dizajn vozila. Novi materijalI koji su izumljeni u to vrijeme kao što je pleksiglas napravili su tu izvedbu mogućim. Međutim još uvijek se krov vozila koristi za prtljagu.U piramidajnoj strukturi, tvrtka je sačinjena od od različitih stručnih odjela, koje su imale menadžera odgovornog za svoj posao. S druge strane, odjeli su inergrirani u proizvodni lanac. Na čelu svih je Joaqim, sin osnivača.
-
1936.
Na početku Španjolskog građanskog rata tim AYATS-a je sastavljen od 48 ljudi, uključujući radnike i šegrte, od kojih su 34 bili iz Arbuciesa.Radionice su kolektivizirane, a zapljenjena su sva vozila u pokrajni, što uzrokuje nedostatak narudžbi za nove modele.Međutim prizvodili su vozila za prijevoz vojnika i ratnog materijala i kola hitne pomoći. Nakon rata Joan Vila Carre u postaje generalni menadžer, s punom odgovornošću za kompaniju, kad je Joan Ayats Casas bio u zatvoru, a njegov sin Joaquim u vojsci. Kad su se osnivač i njegov sin vratili oni ponovo preuzimaju posao.
-
1929.
Širenje radionica bilo je u istoj ulici Camprodon na broju 88. To znači da se mogu prozvodnja i skladišta razdvojiti i učiniti rad lakšim . Iz tog razdoblja su najprije izgradili karoseriju kao što je Landau i Hispano Suiza za vlasnike zemlje na tom području.Radionica doživljava katastrofalan požar, uništene su velike zalihe drva i strojevi, a i sama zgrada.Jedan od Hispano Suiza u tom period koristi i kralj Alfonso VIII.
-
1914.
Ovo je razdoblje najveće ekspanzije u sektoru drvne industrije . Bogatstvo šuma Montseny služi kao temelj prve karoserije AYATS. Doprinos novih stručnjaka u tim omogućuje ugradnju metalnih ploča kao vanjski završni sloj u tim karoserijama.Jedanaest godina star Joan Vila i Carre uzima se kao pripravnik u radionici u tom periodu. Na kraju prve dekade radionica je bila na broju 16 Camprodon Street u Arbuciesu.S vremenom se mala radionica pretvara se u sve stabilniju tvrtku. Osnivač je zet Remigio Garcia i osnivačev sin Ayats Joaquim Vila pridržuje se AYATSU.
-
1911.
Za tih godina , a uz pomoć 15 djelatnika, posvetio je sve svoje napore izgradnji vagona , a neke proizvodne procese rade u serijama . Prvi specijalizirani odjel koji su razvili je proizvodnja presvlaka, a tome vodi brigu supruga. Obrtnici kao što su tesari, kovači, tapetari, povezani su sa istim ciljem: specijalizirane proizvodnje, koji će dovesti do serijske proizvodnje i poslije u proizvodnom lancu.
-
1905.
Joan Ayats Casas sagradio je prva vozila za prijevoz drvenog ugljena iz Montseny do željezničkog kolodvora Hostalric, koji isporučuje ugljen u Barcelonu. Dostava drvenog ugljena za Barcelonu dolazila je iz ovih izvora. Joan Ayats Casas rođen je u mjestu Navata u regiji Alt Emporda. Kad je navršio 17 godina preselio je u Barcelonu kao pripravnik . U 24-oj godini ženi se s Teresom Vila i Argales iz grada Navata.Uz pomoć stolarije on i njegova supruga izgradili su drvene vagone koji će biti uvod budućim autobusnim karoserijama.